Logo

عنوان خدمت: تأمین تجهیزات مدارس

- عنوان خدمت: تأمین تجهیزات مدارس

نام دستگاه اجرایی: اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان

شرح خدمت

این فرآیند جهت اجرا و مدیریت مناقصات و کنترل روند اجرای تجهیز مدارس کشور از زمان عقد قرارداد تا تحویل تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد.

در این فرآیند ابتدا اطلاعات مناقصات جهت دریافت درخواست پیمانکاران متقاضی، درج می گردد سپس درخواست ها و مدارک موردنیاز دریافت و مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت شرکت برنده مشخص می شود. شرکت برنده کالاها را تحویل انبار دار داده پس از بازدید از کالا به صورت راندوم و مطابقت با نمونه شرکت در مناقصه و تائید صحت و سلامت کالا انباردار رسید کالا جهت ارسال به امور مالی صادر می نماید .

  توزیع تجهیزات بر اساس فهرست مصوب کمیته تجهیزات استانها، توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به ادارات مناطق آموزش و پرورش  به استناد حواله انبار صورت می پذیرد. و گیرنده کالا اعلام وصول را به اداره کل ارسال می نماید.

فرایند و مراحل انجام خدمت

1-      ثبت اطلاعات مناقصات

2-      ثبت اطلاعات شرکت های برنده ی مناقصات

3-      ثبت اطلاعات تجهیزات

4-      ثبت اطلاعات قرارداد

5-      صدور حواله جهت ارسال تجهیزات به مقصد

6-      ثبت اطلاعات اعلام وصول

آدرس محل خدمت

اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی

شماره تماس

33347551-076- معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی- جناب آقای رئیسی سرخونی

33350095-076- مسئول امور قراردادها- سرکار خانم پای بر پی

روش ارائه خدمت

این خدمت بصورت حضوری و الکترونیکی انجام می گردد.

مدارک و فرم های مورد نیاز

http://www.dres.ir/tadarokat/DocLib3/Forms/AllItems.aspx

http://www.dres.ir/tadarokat/92/Forms/AllItems.aspx

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد
تمامی حقوق این سایت متعلق به اداره كل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان می باشد .