حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 411 تعداد نوشته های امروز : 0×
استاندار هرمزگان: احداث و تحویل ۱۵۰۰ کلاس درس در  دولت سیزدهم در استان هرمزگان
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۵
شناسه : 2961
بازدید 176

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ، مهدی دوستی در مراسم بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، افزود: طی دو سال گذشته بیش ار یک هزار و ۵۰۰ احداث شده و در سال جاری نیز احداث نزدیک به ۷۰۰کلاس درس در دستور کار قرار دارد. وی تصریح کرد: در دولت […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ، مهدی دوستی در مراسم بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، افزود: طی دو سال گذشته بیش ار یک هزار و ۵۰۰ احداث شده و در سال جاری نیز احداث نزدیک به ۷۰۰کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با بهره گیری از ظرفیت صنایع بزرگ استان و خیرین مدرسه  ساز شاهد رشد سه برابری سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ بوده ایم.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز احداث ۴۰ کلاس درس از محل مولد سازی گفت: نوسازی مدارس هرمزگان برای اولین بار در کشورموفق شد عملیات اجرایی ۴۰کلاس درس که از محل مولد سازی تامین اعتبار شده است را آغاز نماید که این اقدام خوبی بود که در این عرصه رخ داده است.

دوستی با اشاره به سرانه فضای آموزشی در استان، خاطرنشان کرد:استان هرمزگان نیازمند احداث ۲ هزار کلاس درس جدید ومقاوم سازی یک هزار و ۸۸۰ کلاس غیر استاندار است که به ترتیب سه شهرستان بندرعباس ، بخصوص شهرک پیامبر اعظم ، میناب و قشم می باشدکه سرانه آموزشی مطلوبی ندارند و نیازمند توجه بیشتری هستند واین امید را داریم  طی سه سال آینده تحولات خوبی در این منطقه انجام گیرد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate