حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 434 تعداد نوشته های امروز : 0×
خیرین اصل و بطن و شالوده مدرسه سازی
۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
شناسه : 3143
بازدید 11

  به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمید رضا خانمحمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور که […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمید رضا خانمحمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور که طی روزهای 3 و4 آذر در محل سازمان برگزار شد، اظهار داشت:مسئول روابط عمومی، یادگیرنده مادام العمر است. فرصت ساز ادارات کل نوسازی استان شما عزیزان روابط عمومی هستید.

 

وی افزود: همه ما در کنار مردم و برای مردم و با مردم کار می کنیم‌. کارهای بزرگ خیرین تکلیف را بر ما سنگین می کند.

 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: خیرین اصل و بطن و شالوده مدرسه سازی و سازمان هستند.باید جریان کار خیرین مدرسه ساز برای دیگران و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم بیان شود.

 

خان محمدی با اشاره به اینکه ما می خواهیم مفهومی به نام عدالت را جا بیندازیم، عنوان کرد: سناریو نویسی درست، یک اصل اساسی حوزه روابط عمومی است و مطابق این الگو باید امور را پیگیری کرد تا به مقصود مطلوب دست یافت.

 

وی ادامه داد: کنش‌گری و واکنش بهنگام روابط عمومی، تنظیم گفتمان رئیس مجموعه، تنظیم گری تعاملات و ارتباطات مجموعه، طراحی برنامه اجرایی و نقشه راه برای مجموعه از وظایف اساسی حوزه روابط عمومی است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما یادگیرنده مادام العمر باید باشیم، ابراز داشت: نوسازی مدارس برند اول دستگاه اجرایی هر استان است و باید هم این باشد.

 

خان محمدی با تاکید بر داشتن نقش آفرینی پویا، روایتگری دانش آموزمحور و خیر محور، یادآورشد: چهره معصوم و لحن دانش آموز قطعا اثربخشی بیشتری نسبت به کلام مسئولان و مدیران دارد و خواهد داشت بنابراین روی این محور و این مدل گفتمان طرح ریزی و برنامه ریزی صورت گیرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با روابط عمومی های دانشگاه فرهنگیان، کانونها، آموزش و پرورش تعامل سازنده داشته باشید، در مراسمات جلسات و افتتاح ها، صندلی و فضای استقرار مدیران با دانش آموزان  نه تنها متفاوت نباشد، بلکه باید به دانش آموزان توجه ویژه داشته باشید.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate