حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 411 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدرسه سازی یکی از اولویت‌های جدی سپاه است
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
شناسه : 2976
بازدید 164

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: در حوزه مدرسه سازی که یکی از اولویت‌های جدی سپاه است  ۲۵ مدرسه و بالغ بر ۸۷ کلاس درس در جای جای این استان خصوصاً در مناطق که کمتر برخوردار برای فرزندان و آینده سازان این دیار احداث  شده است.   به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان […]

پ
پ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: در حوزه مدرسه سازی که یکی از اولویت‌های جدی سپاه است  ۲۵ مدرسه و بالغ بر ۸۷ کلاس درس در جای جای این استان خصوصاً در مناطق که کمتر برخوردار برای فرزندان و آینده سازان این دیار احداث  شده است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان سردار سالاری در رودیداد بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، با اشاره به فعالیت های سپاه طی دو سال گذشته در هرمزگان، افزود: سپاه طی سال های اخیر در استان فعالیت های مختلفی در حوزه های آبرسانی، کشاورزی، محرومیت زدایی و غیر انجام داده است.

 

وی اضافه کرد: در بخش آبرسانی سپاه توانسته طی دو سال گذشته به بیش از ۲۲۶ روستای استان آبرسانی کند .

 

سالاری با اشاره به راهسازی انجام شده توسط سپاه پاسداران در هرمزگان گفت: اجرای بیش از ۱۵۰ کیلومتر راهسازی که بیشتر آنها در حوزه راه روستایی و بین روستایی بوده است گام دیگر بوده از سپاه در زمینه محرومیت زدایی استان انجام داد است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین سپاه اقدامات خوبی در حوزه مسجد سازی، ایجاد خانه بهداشت، زیر ساخت های کشاورزی و سایر زیر ساخت های مورد نیاز استان انجام داده است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate