حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 412 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان؛ بهره برداری از ۴۸۴کلاس درس در هفته دولت/ رشد ۴۷ درصدی تحویل کلاسهای درس نسبت به سال گذشته
۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
شناسه : 3053
بازدید 44

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه ‌و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی اظهار داشت: تعداد ۱۲۳ پروژه در قالب  ۴۸۴کلاس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید( مهرماه) و همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح خواهد شد. مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه احداث کلاس […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه ‌و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی اظهار داشت: تعداد ۱۲۳ پروژه در قالب  ۴۸۴کلاس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید( مهرماه) و همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه احداث کلاس های درس در استان در هفته دولت سالجاری رشد داشته است، خاطرنشان کرد: احداث کلاس درس ۴۷درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

به گفته وی، ۱۲۳پروژه در قالب مدارس، سالن های ورزشی و سایر اماکن آموزشی با زیربنای بیش از ۵۰ هزار و ۲۳۲متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۳۹میلیارد ریال در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ها از محل منابع ملی، استانی و مشارکت خیرین تامین شده است، ابراز داشت: بیش از۷۰ درصد این پروژه ها بصورت مشارکت خیرین با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده است.

باوقار همچنین افزود: با بهره برداری از ۴۸۴کلاس درس بیش از ۱۲ هزار دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در استان هرمزگان برخوردار خواهند شد.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate