حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 412 تعداد نوشته های امروز : 0×
نشست روند اجرای پروژه مهربرگزار شد
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
شناسه : 3040
بازدید 65

مدیرکل نوسازی مدارس در نشست روند اجرای پروژه مهر و در دیدار با مدیران مناطق آموزش و پرورش مطرح کرد؛ آماده‌ سازی مدارس تا مهرماه با جدیت دنبال می شود/ نوسازی مدارس هرمزگان پیشتاز در آماده سازی مدارس در پروژه مهر   به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقارزعیمی در […]

پ
پ

مدیرکل نوسازی مدارس در نشست روند اجرای پروژه مهر و در دیدار با مدیران مناطق آموزش و پرورش مطرح کرد؛ آماده‌ سازی مدارس تا مهرماه با جدیت دنبال می شود/ نوسازی مدارس هرمزگان پیشتاز در آماده سازی مدارس در پروژه مهر

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقارزعیمی در دیدارهایی با مدیران آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس، حاجی آباد ، رودخانه و ابوموسی با بیان اینکه پروژه مهر به‌ عنوان طرحی ملی و راهبردی، نقش کلیدی در آماده‌ سازی مدارس و بسترسازی جهت آغاز سال تصیلی ایفا می کند ، اظهار کرد: موفقیت این پروژه مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و در این میان هماهنگی و هم‌افزایی با مدیران مناطق آموزش وپرورش استان موجب تسهیل‌گری در امر اجرای آن می‌شود.

وی همچنین در دیدار با مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس در خصوص پروژههای مرتبط با این ناحیه ابراز داشت: هم اکنون 11 پروژه در قالب 140 کلاس درس در شهرستان بندرعباس تکمیل و  احداث شده و در حوزه تعمیرات و بازسازی مدارس ایزوگام و آسفالت نیز انجام گردیده است که مهرماه در اختیار این منطقه از آموزش و پرورش قرار می گیرد.

به گفته این مقام مسوول تعمیرات و بازسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان دراین مدارس صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه در دیدار با مدیر آموزش و پرورش حاجی آباد اظهار داشت:  4 پروژه در قالب 18 کلاس درس همراه با تعمیرات و بازسازی مدارس ( ایزوگام و آسفالت ) و رنگ آمیزی مدارس و رنگ آمیزی و تعمیرات رویه میز و نیمکت ها در قالب طرح شهید عجمیان در شهرستان حاجی آباد انجام گردیده است ومهرماه سالجاری این مدارس آماده تحصیل دانش آموزان حاجی آباد می باشد.

باوقارهمچنین در دیدار با مدیر آموزش و پرورش رودخانه به بررسی پروژههای نیمه تمام خیرساز و تکمیل آنها تاکید کرد.

به گفته وی، اختصاص رنگ و رویه میز و نیمکت در جهت اجرای طرح شهید عجمیان و اختصاص تجهیزات سرمایشی و … از دیگر اقدامات صورت گرفته برای مدارس رودخانه می باشد.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در دیدار با مدیر آموزش و پرورش ابوموسی تصریح کرد: تاکنون بهسازی و بازسازی مدرسه 17 کلاسه شهید دباغیان ، رنگ آمیزی مدارس و تعمیر رویه های میز و نیمکت در راستای طرح شهید عجمیان و اختصاص تجهیزات سرمایشی در شهرستان ابوموسی نیز انجام گردیده است.

باوقار خاطرنشان کرد: کارگروه‌ ستاد پروژه مهر، فعالیت‌های خود را به‌صورت گسترده در حوزه‌های تخصصی مانند زیبا سازی  فضاهای آموزشی ، تامین تجهیزات آموزشی وهنرستانی  درقالب طرح شهید عجمیان  در سراسر استان، شهرستان‌ها و مناطق و مدارس برای سال تحصیلی جدید، با جدیت  پیگیری خواهند کرد.

باوقار زعیمی در ادامه با بیان اینکه تجهیزات برای مدارس خریداری شده است، افزود:  تجهیزات ورزشی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال، آزمایشگاهی به ارزش ۷۲ میلیارد ریال و هنرستانی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال نیز خریداری شده که در مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان مدیران آموزش وپرورش مناطق ناحیه 2 بندرعباس ، حاجی آباد ، رودخانه و ابوموسی دیدگاهای و چالشهای پیش رومناطق خود را بیان کردند


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate