حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 411 تعداد نوشته های امروز : 0×
همکاری خیرین با دستگاهای متولی موجب ساخت بناهای مثمر ثمر در هرمزگان می شود
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۹
شناسه : 2964
بازدید 125

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده دربیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، ضمن تقدیر  از خیرین مدرسه ساز استان، افزود: مشارکت خیرین مدرسه ساز در هرمزگان بی نظیر است و حضور افراد خیر در هرمزگان همواره منشأ توسعه و آبادانی استان است. […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده دربیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، ضمن تقدیر  از خیرین مدرسه ساز استان، افزود: مشارکت خیرین مدرسه ساز در هرمزگان بی نظیر است و حضور افراد خیر در هرمزگان همواره منشأ توسعه و آبادانی استان است.

وی با اشاره به وجود برخی چالش ها در بحث ارتباط خیرین با دستگاه های مربوطه در خصوص احداث بناهای خیر ساز گفت: برخی خیرین بر اساس کار خیری که می خواهند انجام دهند اقدام به ساخت و احداث فضاهای خیر ساز بدون تعین اولویت از سوی دستگاه های متولی می کنند ، که این در برخی موارد چالش های را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: در برخی موارد خیر اقدام به ساخت فضای آموزشی و درمانی  کرده که به دلیل عدم هماهنگی با دستگاه متولی این فضاها  از استاندارد های کافی برخوردار نبوده یا جانمایی مناسبی نداشته اند و در نهایت هزینه های انجام شده بلا استفاده می ماند.

وی با تاکید بر نیاز آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی در هرمزگان تصریح کرد: ایجاد هماهنگی بیشتر میان خیرین و دستگاه های متولی در استان موجب هدایت درست ظرفیت های خیرین در احداث بناهای مورد نیاز استان می شود و همین امر باعث بهره مندی مردم هرمزگان از این امکانات خدماتی خواهد شد.

عبادی زاده بر تشکیل کارگروه ای  با حضور خیرین تاکید کرد و گفت: با تشکیل این کارگروه  اولویت های زیر ساختی استان احصا و ظرفیت خیرین به آن سو سوق داده می شود.

وی اظهار داشت: چنانچه خیرین قصد دارند  بنا ی که احداث کرده اند  مادام العمر با همان نیتی که داشتند باقی بماند باید آن بنا  را وقف نمایند زیرا مکانهای موقوفه به هیچ عنوان نمی توان تغییر کاربری داد .


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate