حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 412 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان بمناسبت روز خبرنگار
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
شناسه : 3023
بازدید 134

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد: بسمه تعالی “جان نباشد جز خبر در آزمون                      هرکه را افزون خبر، جانش فزون” روز […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

“جان نباشد جز خبر در آزمون                      هرکه را افزون خبر، جانش فزون”

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

هفدهم مردادماه، روزی که برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌دادن جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون وقفه آن‌ها تعیین شده را گرامی داشته و حق گویی و مطالبه گری آنان را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ دانسته و قدردان آن هستیم.

قلم زدنشان، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان هاست و پرگشودن تا قاف. یادمان باشد برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان ها باید سیمرغ شد تا پرگشودنمان، رسیدن باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگارمحمود صارمی فرارسیدن ١٧ مردادماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک و تهنیت عرض نموده واز تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار و انعکاس مجموعه نوسازی مدارس قدردانی می نمایم، امید است همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.

مهدی باوقار زعیمی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate