حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 417 تعداد نوشته های امروز : 0×
تفاهم نامه ساخت 24 کلاس درس در جزیره قشم به امضا رسید
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
شناسه : 2984
بازدید 202

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ،همزمان با عید سعید قربان و در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۳ مدرسه در قالب ۲۴ کلاس درس در منطقه شهاب شهرستان قشم با حضور دکتر پیغامی مدیر عامل منطقه آزاد قشم و مهندس باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان  تفاهم نامه ساخت 24 کلاس […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ،همزمان با عید سعید قربان و در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۳ مدرسه در قالب ۲۴ کلاس درس در منطقه شهاب شهرستان قشم با حضور دکتر پیغامی مدیر عامل منطقه آزاد قشم و مهندس باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان  تفاهم نامه ساخت 24 کلاس درس و یک سالن ورزشی به امضا رسید.

 

مهدی باوقار زعیمی در این آیین با قدردانی از راهبرد حمایت مدیرعامل منطقه آزاد قشم از حوزه آموزش شهرستان قشم، گفت: تلاش‌های مدیرعامل منطقه آزاد قشم ، شهرستان قشم را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرده است.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه احداث 24 کلاس درس و یک سالن ورزشی  در قشم در حاشیه کلنگ زنی احداث سه پروژه مدرسه سازی در این جزیره، اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین منطقه آزاد قشم  و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در قالب احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز 24 کلاس  با زیربنای بیش از ۳ هزار و 900 مترمربع منعقد شد.

 

باوقار زعیمی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این سه مدرسه که به ترتیب ۲ مدرسه ۶ کلاسه و یک مدرسه ۱۲ کلاسه است  ۶۰۰ نفر دانش آموز از فضای ایمن جهت تعلیم وتربیت برخوردار خواهند شد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate