حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
اجرای طرح دانش آموز «شهید رضا پناهی»؛ بهره‌برداری از ۷۳ کلاس درس جدید/ ساماندهی ۱۳۹ مدرسه سنگی و کانکسی در حال اجراست
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
شناسه : 1241
بازدید 273

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای 10 دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» تیرماه امسال کلید خورد، در  هرمزگان و 14 استان‌ دیگر در حال اجراست. سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مسیر تحقق اهداف […]

پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای 10 دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» تیرماه امسال کلید خورد، در  هرمزگان و 14 استان‌ دیگر در حال اجراست.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مسیر تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی برگرفته از سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه‌های گسترده‌ای را به منظور ایمن سازی مدارس و مناسب سازی و ساماندهی فضای کالبدی محیط های آموزشی آغاز کرده است.

طرح «شهید پناهی» در فاز نخست برای ساماندهی 1149 مدرسه سنگی و کانکسی در 28 استان کشور تا پایان شهریور ماه 1402، هدف‌ گذاری شده، که تاکنون در 15 استان با عقد قرارداد و شروع عملیات عمرانی وارد مراحل اجرای طرح شده است.

در قالب این طرح تاکنون 36 مدرسه با 73 کلاس درس به بهره برداری رسیده است و عملیات احداث و ساماندهی 139 مدرسه سنگی و کانکسی دیگر با 287 کلاس درس نیز در حال اجراست.

در اجرای طرح ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی، 40 درصد اعتبارات مورد نیاز، طبق تفاهم‌نامه منعقد شده توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأمین خواهد شد و تعدادی از خیرین مدرسه ساز نیز با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مشارکت دارند.

گفتنی است، ساماندهی فضاهای ناایمن و نامطلوب آموزشی و رسیدگی به آن‌ها یکی از ارکان مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که بر همین اساس مدارس سنگی و کانکسی به عنوان فضاهای نیازمند توجه ویژه مدنظر برنامه‌ریزان عرصه توسعه فضاهای آموزشی قرار گرفت.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate