حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون؛ ۱۱ سالن ورزشی در مدارس هرمزگان احداث شد
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
شناسه : 1237
بازدید 301

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان راه اندازی شده است. وی افزود: این سالن‌های ورزشی در مجموع ۶ هزار و ۸۹۵ مترمربع زیربنا دارند و با هزینه‌ای […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان راه اندازی شده است.

وی افزود: این سالن‌های ورزشی در مجموع ۶ هزار و ۸۹۵ مترمربع زیربنا دارند و با هزینه‌ای افزون بر ۴۳۹ میلیارد ریال احداث شده‌اند.

هاشمی بیان داشت: نوسازی مدارس هرمزگان همچنین ساخت هشت سالن ورزشی دیگر در فضاهای آموزشی این استان را در دست اجرا دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی در دست اجرا در استان هرکدام بین ۳۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی در فضاهای آموزشی با زیربنایی افزون بر هفت هزار و ۲۱۸ مترمربع با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در حال احداث است.

بیش از سه هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز به طور متوسط از این ۱۱ سالن ورزشی بهره‌مند شده‌اند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate