حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
اشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی: سربلندی نهضت مدرسه سازی از خیرین نشات می گیرد
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
شناسه : 1497
بازدید 201

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان،اشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان  گفت :اگر نهضت مدرسه سازی در هرمزگان نمره خوبی می‌گیرد و در کشور برجسته می شود نتیجه خیرینی است که سرمایه اجتماعی هستند که پشتیبان این حرکت […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان،اشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان  گفت :اگر نهضت مدرسه سازی در هرمزگان نمره خوبی می‌گیرد و در کشور برجسته می شود نتیجه خیرینی است که سرمایه اجتماعی هستند که پشتیبان این حرکت قرار گرفته‌اند.

آشوری اظهار داشت: اگر حرکتی در کشور بخواهد سامان پیدا کند باید سرمایه اجتماعی آن بسیار خوب باشد.

وی خاطرنشان کرد :توسعه در کشور نامتوازن است که به دلیل عدم توجه به آمایش سرزمینی و نیروی انسانی است .

به گفته آشوری، مدرسه نیروی انسانی مورد نیاز برای هر کشور را تربیت می‌کند و همه کشورهایی که پیشرفت کرده‌اند به بحث آموزش و پرورش خود توجه داشته و از این مکان مهم شروع کرده‌اند.

وی بیان کرد :در کنار مدرسه سازی باید به استعدادهای دانش آموزان مستعد توجه کرد چرا که دانش آموزانی که تربیت می‌شوند بایستی حمایت‌های لازم نیز از آنها صورت بگیرد.

آشوری خاطرنشان کرد : در نهضت مدرسه سازی حرکت خوبی صورت گرفته است ،در هر زمینه‌ای که نقصی وجود دارد خیرین می‌توانند حضور پیدا کرده و آن را رفع نمایند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate