حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
اقدامی نوین از نوسازی مدارس هرمزگان؛ احداث اولین مدرسه پیش ساخته در استان
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 1145
بازدید 233

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، اولین مدرسه پیش ساخته در منطقه احمدی حاجی آباد این استان در زمینی به مساحت 187 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شد. مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه مدارس پیش ساخته امروزه در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، اولین مدرسه پیش ساخته در منطقه احمدی حاجی آباد این استان در زمینی به مساحت 187 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان احداث شد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه مدارس پیش ساخته امروزه در کشورهای پیشرفته جایگاه ویژه ای دارد، افزود: با گذشت زمان روز به روز بر تعداد این نوع از ساختمانهای پیش ساخته افزوده می شود.

سیدفخرالدین هاشمی  در خصوص مزایای مدارس پیش ساخته اظهار کرد: استفاده از مدرسه پیش ساخته به عنوان جایگزینی مناسب برای سیستم های سنتی و قدیمی به شمار می رود، این مدارس با استفاده از متریال های روز جهانی و با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شوند که نسبت به سایر ساختمان ها از استحکام بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی همچنین در ادامه از دیگر مزایای استفاده از این مدارس را سرعت ساخت بسیار بالا آنها، وزن پایین و سبک بودن این نوع از سازه ها، امکان احداث در مناطق دوردست و صعب العبور، کاهش هزینه های اجرا، استفاده از سیستم پیچ و مهره برای اتصالات و امکان افزایش و کاهش مساحت و حتی انتقال ساختمان به مکانی دیگر بیان داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه سازه مدرسه از نوع بتنی پیش ساخته می باشد، خاطرنشان ساخت: این مدرسه در حال حاضر مورد بهره برداری قرار گرفته و تعداد 75 دانش آموز در این فضای آموزشی مشغول به تحصیل می باشند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate