حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛بهره برداری از مدرسه 22 بهمن در میناب
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
شناسه : 1460
بازدید 356

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور دوستی استاندار هرمزگان، رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، سلحشور فرماندار میناب وجمعی از مسوولین مدرسه 22 بهمن در منطقه گورزانگ شهرستان میناب به بهره برداری رسید. هاشمی در این مراسم […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور دوستی استاندار هرمزگان، رئیسی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، سلحشور فرماندار میناب وجمعی از مسوولین مدرسه 22 بهمن در منطقه گورزانگ شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 9 کلاسه 22 بهمن در گورزانگ در مقطع متوسطه دوره دوم توسط اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اعتباری بالغ بر110میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه 9 کلاسه با زیربنایی بالغ بر 764 متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد ۲۹۰دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان میناب برخوردار شدند.

گفتنی است؛ این مدرسه در قالب 9کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate