حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 3×
با حضور مسوولین در شهرستان بندرلنگه انجام شد؛بهره برداری از دبیرستان دخترانه مرحوم آمنه اشکنانی فردی پور
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
شناسه : 1757
بازدید 282

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان،قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مرادزاده رزمنجانی فرماندار بندرلنگه ، یوسفی خیرنیک اندیش ، حجت الاسلام رکنی از روحانیون معزز بندرلنگه و جمعی از مسوولین دبیرستان دخترانه مرحوم آمنه اشکنانی فردی پور […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان،قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مرادزاده رزمنجانی فرماندار بندرلنگه ، یوسفی خیرنیک اندیش ، حجت الاسلام رکنی از روحانیون معزز بندرلنگه و جمعی از مسوولین دبیرستان دخترانه مرحوم آمنه اشکنانی فردی پور در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
باوقار در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 12 کلاسه دبیرستان دخترانه مرحوم آمنه اشکنانی فردی پور در مقطع متوسطه دوره دوم با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و یوسفی خیرنیک اندیش با اعتباری بالغ بر250میلیارد ریال احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه این مدرسه 12 کلاسه با زیربنایی بالغ بر 2 هزار متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد 300 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان بندرلنگه برخوردار شدند.


سرپرست نوسازی مدارس استان در ادامه در خصوص سرانه فضای آموزشی اظهار کرد: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی استان هرمزگان 5/5 مترمربع می باشد و این در حالیست که سرانه فضای آموزشی متوسط در کشور 2/5 مترمربع بوده وسرانه استاندارد کشوری39/8 می باشد که برای رسیدن به رقم متوسط کشوری جای کار وجود دارد.
باوقارهمچنین اظهار امیدواری کرد: با همت خیرین و دولت به رقم سرانه استاندارد متوسط کشوری نزدیک خواهیم شد.
به گفته وی، 9 پروژه درقالب 45 کلاس درس از پروژههای در حال اجرا در شهرستان بندرلنگه می باشند.


سرپرست نوسازی مدارس استان تصریح داشت: 11 مدرسه در قالب 61 کلاس درس از مدارس تخریبی و نیاز به مقاوم سازی در شهرستان بندرلنگه می باشند.
باوقار با اشاره به طراحی خاص این مدرسه اظهار کرد: طراحی مدرسه اشکنانی فردی پور براساس اقلیم منطقه انجام گرفته است و سعی شده طراحی متناسب با نیاز زیرنظام تامین فضا و تجهیزات که یکی از زیرنظام های سند تحول بنیادین است صورت گیرد.


وی در پایان با بیان اینکه این مدرسه جزء ماندگارترین پروژه های آموزشی استان می باشد، خاطرنشان کرد: تمامی موارد استاندارد روز در این مدرسه رعایت شده است.
گفتنی است؛ این مدرسه در قالب 12کلاس درس،آزمایشگاه ، کارگاه، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate