حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور مسوولین در شهرستان میناب انجام شد؛بهره برداری از مدرسه آیت الله امینی مغیری
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
شناسه : 1457
بازدید 367

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، سلحشور معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب، عماد الساداتی خیرنیک اندیش، روح الدینی رئیس دفتر نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای  اسلامی وجمعی از مسوولین مدرسه آیت الله امینی مغیری در شهرستان میناب افتتاح […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، سلحشور معاون استاندار وفرماندار ویژه میناب، عماد الساداتی خیرنیک اندیش، روح الدینی رئیس دفتر نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای  اسلامی وجمعی از مسوولین مدرسه آیت الله امینی مغیری در شهرستان میناب افتتاح شد.

هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 10 کلاسه آیت الله امینی مغیری در مقطع ابتدایی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و عماد الساداتی خیرنیک اندیش با اعتباری بالغ بر140میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه 10 کلاسه با زیربنایی بالغ بر یک هزار و 189متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد 250دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان میناب برخوردار شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه در راه مدرسه سازی هیچ بن بستی وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: به واسطه حضور و یاری خیرین در پروژه ها شاهد بهره برداری بموقع پروژه ها هستیم.

هاشمی در ادامه با تاکید بر اینکه مدرسه سازان به پشتوانه خیرین در بهره برداری از پروژه ها سربلند هستند، افزود:مدرسه سازان با کمک و پشتوانه خیرین این جسارت را دارند که در حوزه مدرسه سازی با تمام توان حرکت نمایند.

به گفته وی، نباید از تلاش و همت خیرین و اعتبارات بسیار خوبی که درحوزه مدرسه سازی به شهرستان میناب اختصاص داده شد به راحتی عبور نماییم.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان همچنین در وصف خیر این پروژه ابراز داشت: مرحوم عمادالساداتی که این پروژه فاخر بنام ایشان نامگذاری شده است از اساتید برجسته علمی کشور بودند، مرحوم بسیار تاکید داشته که از ارثیه اش مدرسه ای در منطقه محروم ساخته شود و بسیار خرسندیم که شهرستان میناب جهت ساخت این مدرسه انتخاب شد.

گفتنی است؛ این مدرسه در قالب 10کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate