حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
با دستور استاندار هرمزگان و پیگیری های مجدانه مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان؛ مدرسه 6 کلاسه سولقان تامین اعتبار شد
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
شناسه : 1575
بازدید 320

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، با دستور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و پیگیری های مجدانه سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان مدرسه 6 کلاسه سولقان در شهرستان میناب تامین اعتبار شد. پروژه 6 کلاسه سولقان از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار گردیده و تشریفات مناقصه آن در دست اقدام […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، با دستور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و پیگیری های مجدانه سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان مدرسه 6 کلاسه سولقان در شهرستان میناب تامین اعتبار شد.

پروژه 6 کلاسه سولقان از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار گردیده و تشریفات مناقصه آن در دست اقدام می باشد.

عملیات اجرایی این مدرسه با زیربنایی بالغ بر 420 مترمربع و با اعتبار 8 میلیارد تومان در آینده  نزدیک آغاز خواهد شد و با بهره برداری از این مدرسه بیش از 110دانش آموز از فضای ایمن و استاندارد در شهرستان میناب برخوردار خواهند شد.

شایان ذکر است؛ در راستای برقراری عدالت آموزشی طی دو سال اخیر بیش از 40 فضای آموزشی در شهرستان میناب از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان و خیرین مدرسه ساز احداث گردیده است.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate