حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
با مشارکت خیر مدرسه ساز و با حضور استاندار هرمزگان ؛  تفاهم نامه احداث 2 مدرسه در بندرخمیر امضاء شد
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
شناسه : 2359
بازدید 182

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، روز گذشته با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان و قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه احداث 2 مدرسه در قالب 12 کلاس درس در لشتغان واقع در بندرخمیر امضاء شد. با […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، روز گذشته با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان و قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه احداث 2 مدرسه در قالب 12 کلاس درس در لشتغان واقع در بندرخمیر امضاء شد.

با امضای این تفاهم نامه 2 مدرسه در قالب 12 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 800 متر مربع و با اعتبار 16 میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش حاج محمد زارعی احداث می گردد.

گفتنی است؛ استاندار هرمزگان طی بازدیدی از دبستان مهدیه لشتغان بندرخمیر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این فضای آموزشی قرار گرفت .


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate