حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
با نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور؛ساخت مدارس در استان هرمزگان شتاب بیشتری خواهد گرفت
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
شناسه : 2032
بازدید 159

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، طی نشست مشترک وزیر آموزش‌وپرورش در تهران با خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، دوستی استاندار هرمزگان ، قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و باوقار مدیرکل نوسازی مدارس این استان ضمن توجه ویژه به کمبودها […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، طی نشست مشترک وزیر آموزش‌وپرورش در تهران با خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، دوستی استاندار هرمزگان ، قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و باوقار مدیرکل نوسازی مدارس این استان ضمن توجه ویژه به کمبودها و مشکلات اساسی در حوزه آموزش و پرورش بر شتاب هر چه بیشتر ساخت مدارس در استان هرمزگان تاکید شد.

مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص احداث ، تجهیز ، بازسازی فضاهای آموزشی اظهار کرد: توسعه کلاس های درس در مدارس دایر قبل از فصل بازگشایی مدارس بسیار ضروری می باشد و این استان با تعداد۳ هزار و ۴۳۲  مدرسه دایر به توسعه ۶۰۰ کلاس درس در این مدارس نیاز دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی با ۲۰۰۰ کلاس درس غیر استاندارد در هرمزگان وجود دارد، تصریح داشت: وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴/۸ مترمربع می باشد که با جدیت به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی در استان و رفع مشکلات در این حوزه می باشیم.
سرپرست نوسازی، توسعه ‌‌و تجهیز مدارس هرمزگان در ادامه خاطر نشان ساخت: در این‌نشست بر تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام استان با حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا سفر ریاست محترم جمهور تاکید شد.
به گفته باوقار، حمایت ویژه از طرح های توسعه و تجهیز هنرستانهای جوار ، هم اندیشی برای توسعه فضاهای آموزشی استان و پیش بینی اعتبار برای پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا از مصوبات مهم این نشست بود.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate