حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
با هدف توجه به فناوری های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط های یادگیری ؛نخستین رویداد ملی مدارس آینده برگزار می شود
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 1466
بازدید 180

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان،سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اجرایی نمودن شعار سال ۱۴۰۱(تولید؛ دانش­ بنیان، اشتغال­ آفرین) «نخستین رویداد ملی مدارس آینده» را با محوریت توجه به فناوری های دانش بنیان در […]

پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان،سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای اجرایی نمودن شعار سال ۱۴۰۱(تولید؛ دانش­ بنیان، اشتغال­ آفرین) «نخستین رویداد ملی مدارس آینده» را با محوریت توجه به فناوری های دانش بنیان در ساخت مدارس و محیط های یادگیری برگزار می نماید.
نخستین رویداد ملی مدارس آینده در راستای اجرایی نمودن شعار سال 1401 مقام معظم رهبری (مدظله العالی) (تولید؛ دانش­ بنیان، اشتغال ­آفرین)  و بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام «تأمین فضا، تجهیزات و فناوری» با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد برکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در روز سه شنبه مورخ 1401/10/20 برگزار می شود.
«نخستین رویداد ملی مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری­ های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی و با هدف شناسایی فناوری و دانش روز در ساخت فضاهای آموزشی در جهت حمایت از طرح های برگزیده و اجرای طرح های منتخب رویداد در مدارس آینده برگزار می شود.
این رویداد در دو بخش “محیط کالبدی فضاهای آموزشی” و ” تجهیزات و فناوری­ های آموزشی(نرم افزار / سخت افزار) در مدارس آینده” و با مشارکت شرکت ها و موسسات دانش بنیان، شرکت­ های مهندسین مشاور، محققان و صاحبان ایده و مراکز تحقیقاتی – آموزشی  برگزار گردید.
  شرکت کنندگانی که در محورهای هفت­گانه فراخوان این رویداد بزرگ  طرح های خود را ارائه نمودند ضمن نمایش کار خود در نمایشگاه حاشیه نشست ، به تبیین طرح در نشست رسمی می پردازند.

جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate