حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه کوشه در قشم
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
شناسه : 1264
بازدید 439

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه 6 کلاسه کوشه در شهرستان قشم افتتاح شد. هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 6کلاسه کوشه در مقطع […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه 6 کلاسه کوشه در شهرستان قشم افتتاح شد.

هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 6کلاسه کوشه در مقطع متوسطه دوره اول با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و خیر با اعتباری بالغ بر60میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه 6 کلاسه با زیربنایی بالغ بر 420متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد 150 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان قشم برخوردار شدند.

گفتنی است؛ این مدرسه در قالب 6کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.

از هفته دولت تا آبان ماه جاری تاکنون در شهرستان قشم تعداد 9 پروژه فضای آموزشی با 41 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 334 مترمربع و اعتباری بالغ بر446 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate