حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
دبستان ۶کلاسه خیرساز پرستار جانباز “پروین اکبری” در کمیز رودان افتتاح شد
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
شناسه : 1400
بازدید 446

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، با حضور سید فخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، خانواده لونی خیر مدرسه ساز و مسئولین شهرستانی دبستان ۶کلاسه پرستار جانباز پروین اکبری با اعتبار ۳۰میلیارد ریال افتتاح شد. هاشمی در حاشیه افتتاح این بنای آموزشی ضمن قدردانی از […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، با حضور سید فخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، خانواده لونی خیر مدرسه ساز و مسئولین شهرستانی دبستان ۶کلاسه پرستار جانباز پروین اکبری با اعتبار ۳۰میلیارد ریال افتتاح شد.

هاشمی در حاشیه افتتاح این بنای آموزشی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز در سراسر استان که با نقش خود در ساخت مدرسه کمک می‌کنند تا آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود وکار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند، اظهار کرد: این بنای آموزشی توسط خانواده لونی به یاد مرحومه پروین اکبری و مرحوم محمدرضا لونی با ۳۷۸متر مربع زیربنای آموزشی شامل ۶کلاس درس و سه اتاق جهت استفاده به عنوان دفتر، انبار و آبدار خانه احداث شده است.

وی همچنین ابراز داشت: این مدرسه با نظارت بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی طی مدت ۱۸ماه ساخته شده و تجهیز بنا را اداره کل نوسازی مدارس بر عهده داشته است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate