حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
در راستای نگاه ویژه فرهنگیان به امر مدرسه سازی انجام شد؛فروش  خودرو شخصی و مدرسه سازی در روستای باسعیدو منطقه شهاب قشم
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
شناسه : 2437
بازدید 271

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، عبدالله مطر خیر نیک اندیش مدرسه ساز در روستای باسعیدو واقع در منطقه شهاب شهرستان قشم با فروش خودروی شخصی خود اقدام به ساخت مدرسه ای در این منطقه کرد. اقدام معلم قشمی به عنوان خیر مدرسه ساز با فروش خودرو شخصی جهت […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، عبدالله مطر خیر نیک اندیش مدرسه ساز در روستای باسعیدو واقع در منطقه شهاب شهرستان قشم با فروش خودروی شخصی خود اقدام به ساخت مدرسه ای در این منطقه کرد.

اقدام معلم قشمی به عنوان خیر مدرسه ساز با فروش خودرو شخصی جهت ترغیب و ایجاد انگیزه خیرین دیگر در امر  مدرسه سازی قابل تقدیر و ستایش است . خیرین هرمزگانی در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری فعال بوده ، هرمزگان جزء معدود استانهایی است که خیرین در حوزه تعلیم و تربیت مشارکت کامل دارند.

اقدام این معلم و خیر قشمی و فروخت خودروی شخصی در جهت مدرسه سازی حاکی از فرهنگ بالا و نگاه ویژه جامعه فرهنگیان به امر مدرسه سازی می باشد. در این خصوص گفتگویی کوتاه با عبدالله مطر خیر نیک اندیش مدرسه سازی انجام دادیم، با ما در این گفتگو همراه باشید:

خودتان را معرفی نمایید؟

عبدالله مطر آموزگار و مدیر یکی از مدارس در روستای باسعیدو در منطقه شهاب واقع در شهرستان قشم هستم.

چگونه به فکر ساخت مدرسه در این روستا افتادید؟

روستای باسعیدو منطقه شهاب یکی از مناطقی  است که با کمبود فضای آموزشی مواجه بوده و در حال حاصر 3 مدرسه در این منطقه وجود دارد و به چندین مدرسه دیگر نیاز دارد.

اقدام شما چه تاثیری در افراد دیگر منطقه داشته است؟

با فروش خودرو شخصی ام برای احداث مدرسه در روستا 2 خیر دیگر نیز به امر مدرسه سازی در روستا ترغیب شده و برای این اقدام خداپسندانه اعلام آمادگی کردند و در مرحله واگذاری زمین برای احداث مدرسه می باشند و بسیار خرسندم که با مشارکت در مدرسه سازی علاوه بر اینکه لبخندی بر لبان فرزندان روستا آورده باعث ترغیب دیگر خیرین روستا برای مدرسه سازی شدم.

مدرسه ایی که در حال ساخت آن هستید در چه مرحله ای می باشد؟

مدرسه مذکور در قالب 6 کلاس درس با زیربنای 378 مترمربع وبا اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در قالب مشارکت با اداره کل نوسازی مدارس  در حال احداث می باشد که تعهد بنده بطور کامل به اتمام رسیده و مابقی نیز با همت جهادی مجموعه نوسازی مدارس در حال انجام می باشد.

هدف شما از انجام این کار چه بود؟

تحصیل و آینده فرزندان این روستا برایم بسیار مهم بوده و خوشحالم که با تحصیل در محل زندگی و در کنار پدر ومادر از دور شدن این دانش آموزان از کنار کانون گرم خانواده دوری می کنم.

چه چیزی به شما انگیزه ساخت مدرسه در روستای باسعیدو داده است؟

لبخند شادمانی هر یک از دانش آموزان در محل زندگی خودشان برایم بسیار ارزشمند است و هر کدام از دانش آموزان را فرزند خود می دانم .

چه آرزوی برای دانش آموزان روستای باسعیدو دارید؟

تحصیل و به سرانجام رسیدن هر یک از دانش آموزان برایم بسیار ارزشمند می باشد و آرزو دارم فرزندان این منطقه بعد از اتمام تحصیلات برای آینده این منطقه مثمرثمر باشند .


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate