حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
دیدار رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان با سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
شناسه : 1747
بازدید 225

به  گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، صبح امروز مهدی باوقار زعیمی طی دیداری با منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان بر تعامل هر چه بیشتر حوزه دانشگاه وهمکاری های علمی، تحقیقاتی و آموزشی تاکید کرد. وی با اشاره به طراحی مدارس و مقاومت فضاهای آموزشی در برابر حوادث طبیعی گفت: در […]

پ
پ

به  گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، صبح امروز مهدی باوقار زعیمی طی دیداری با منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان بر تعامل هر چه بیشتر حوزه دانشگاه وهمکاری های علمی، تحقیقاتی و آموزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به طراحی مدارس و مقاومت فضاهای آموزشی در برابر حوادث طبیعی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به طراحی معماری مدارس و ایمنی و دوام فضاهای آموزشی توجه و تاکید شده است.

فرهادی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های نوسازی مدارس استان گفت: مجموعه دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارد تا  در راستای افزایش مشارکت در عرصه های گوناگون تخصصی، ایجاد و گسترش تعاملات علمی، تحقیقاتی و آموزشی با نوسازی مدارس هرمزگان همکاری نماید.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate