حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با امام جمعه شهرستان میناب دیدار کرد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
شناسه : 1743
بازدید 124

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان جهت بررسی وضعیت موجود فضاهای آموزشی این شهرستان و تعامل هر چه بیشتر با امام جمعه این شهرستان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. امام جمعه شهرستان میناب در این دیدار اظهار کرد: […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان جهت بررسی وضعیت موجود فضاهای آموزشی این شهرستان و تعامل هر چه بیشتر با امام جمعه این شهرستان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه شهرستان میناب در این دیدار اظهار کرد: فضاهای آموزشی تاثیر مثبتی در آموزش و یادگیری دانش آموزان دارند و این مدارس باید به بهترین وسایل کمک آموزشی مجهز باشند.

باوقار نیز در این دیدار ابراز داشت: مجموعه نوسازی مدارس ، پیشران نظام آموزشی است و در بحث مدرسه سازی ، تعمیرو نگهداری فضاهای آموزشی بایستی در بین جامعه انگیزه مشارکت را بالا ببریم و از حضور افراد صاحب فکر و ایده پرداز انقلابی بیش از پیش بهره بگیریم.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate