حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان: سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4/8 مترمربع است/ لزوم مشارکت خیرین در ارتقای سرانه فضای آموزشی
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
شناسه : 2003
بازدید 188

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از لزوم توجه بیشتر به سرانه فضای آموزشی خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز با بیان اینکه وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4/8 مترمربع می باشد، اظهار داشت: با جدیت […]

پ
پ
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از لزوم توجه بیشتر به سرانه فضای آموزشی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز با بیان اینکه وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4/8 مترمربع می باشد، اظهار داشت: با جدیت به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی در استان می باشیم.
وی همچنین افزود: در سند تحول بنیادین در زیرنظام فضا سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز 8/3 مترمربع تعریف شده است که امروز در کشور متوسط این رقم 5/2 مترمربع می باشد .
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت می باشد، ابراز داشت: شهرستانهای بندرعباس ، میناب و قشم نیازمند توجه بیشتری به ارتقای سرانه فضای آموزشی می باشند.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی پیش از انقلاب کمتر از 1/5 مترمربع بود که در حال حاضر به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این رقم به 5/2 متر مربع رسیده است،خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به این سرانه خیرین مدرسه‌ساز که همواره یاری‌گر نظام تعلیم وتربیت بودند مشارکت چشمگیری داشتند.
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اعلام اینکه بیش از 80درصد از پروژه‌های تکمیلی این استان در سالهای اخیر با مشارکت خیرین احداث شده است، تصریح داشت: میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان می باشد.
باوقار در پایان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان هرمزگان بازوی توانمند اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از ابتدای تأسیس به عنوان یک نهاد مردمی با بیش از700 خیر مدرسه ساز گام‌های بلندی در مدرسه‌سازی و محرومیت‌زدایی استان هرمزگان برداشته‌ است.

جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate