حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان تاکید کرد: نیاز استان به 600 کلاس درس در مدارس دایر
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
شناسه : 2012
بازدید 200

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به لزوم توجه به کمبودها در مدارس از نیاز استان هرمزگان به توسعه ۶۰۰ کلاس درس در مدارس دایر خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز با بیان اینکه توسعه کلاس های […]

پ
پ

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به لزوم توجه به کمبودها در مدارس از نیاز استان هرمزگان به توسعه ۶۰۰ کلاس درس در مدارس دایر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز با بیان اینکه توسعه کلاس های درس در مدارس دایر قبل از فصل بازگشایی مدارس بسیار ضروری می باشد، اظهار کرد: استان هرمزگان با تعداد3 هزار و 432  مدرسه دایر به توسعه 600 کلاس درس در این مدارس نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این تعداد کلاس به اعتباری بالغ بر 900 میلیارد تومان نیاز است.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی با ۲۰۰۰ کلاس درس غیر استاندارد در استان وجود دارد .

باوقار در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت مدارس و نقش آن در توسعه کشور افزود: مدرسه علاج کار مشکلات اساسی و گره های سخت کشور طبق نظر متخصصین می باشد و بها دادن به مدارس توشه ای برای توسعه فردای کشور می باشد .


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate