حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان : 201 پروژه مدرسه سازی در دست اجرا است
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
شناسه : 1251
بازدید 414

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخر الدین هاشمی ظهر امروز اظهار کرد: هم اکنون 201 پروژه مدرسه سازی در قالب 832 کلاس درس با زیربنای 105 هزار و 558 متر مربع در این استان در حال اجراست. وی افزود: از این تعداد 155 پروژه مشارکتی و 46پروژه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخر الدین هاشمی ظهر امروز اظهار کرد: هم اکنون 201 پروژه مدرسه سازی در قالب 832 کلاس درس با زیربنای 105 هزار و 558 متر مربع در این استان در حال اجراست.

وی افزود: از این تعداد 155 پروژه مشارکتی و 46پروژه غیرمشارکتی است و تکمیل آنها به 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: پروژه های در دست اجرای نوسازی مدارس هرمزگان شامل احداث، تکمیل، توسعه، تخریب و بازسازی و تعمیر مدارس، سرویس بهداشتی، سالن ورزشی و خوابگاه می باشند.

هاشمی همچنین ابراز داشت : با بهره برداری از این فضاهای آموزشی 30 هزار دانش آموز از مدارس ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

به گفته وی، 677 کلاس درس با زیربنای 78 هزار و 347 مترمربع توسط خیرین در حال ساخت می باشد که 17 هزار دانش آموز در سراسر استان در آن تحصیل خواهند کرد.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate