حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان: بهره برداری از 72 پروژه فضای آموزشی در دهه فجر با اعتبار 342 میلیارد تومان
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
شناسه : 1530
بازدید 350

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷2پروژه آموزشی درقالب 247کلاس درس با زیر بنای26 هزار و934مترمربع در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷2پروژه آموزشی درقالب 247کلاس درس با زیر بنای26 هزار و934مترمربع در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها 342میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسوول ابراز داشت: در حال حاضر۲۱۴ پروژه مدرسه سازی در قالب ۸۹۷ کلاس درس در سراسر استان در حال اجرا بوده که از این تعداد 164 پروژه در قالب۶۹۴ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت می باشد.

هاشمی همچنین اعلام داشت: پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۰۰ کلاس درس جدید نیز به مجموع فضاهای آموزشی استان اضافه شود.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی اظهار کرد: طی یکسال اخیر مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان ۳۵۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان بوده و در ۱۱۰ فضای آموزشی مشارکت داشتند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate