حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان: پیگیر تخصیص منابع مالی برای نوسازی “مدرسه تالار میناب” هستیم
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
شناسه : 961
بازدید 435

به گزارش روابط عمومی ادازه کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی افزود: البته در ساخت این مدرسه همچون دیگر مدرسه‌های تخریبی هرمزگان درصورت تأمین اعتبار دولتی و مشارکت خیران مدرسه ساز، درنگ نخواهیم کرد. وی با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز را بیشتر به سمت نوسازی و بازسازی مدارس تخریبی سوق می‌دهیم، […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی ادازه کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی افزود: البته در ساخت این مدرسه همچون دیگر مدرسه‌های تخریبی هرمزگان درصورت تأمین اعتبار دولتی و مشارکت خیران مدرسه ساز، درنگ نخواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز را بیشتر به سمت نوسازی و بازسازی مدارس تخریبی سوق می‌دهیم، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی این گونه مدارس هرچه زودتر برچیده شوند.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان یادآور شد: مدرسه تخریبی تالار میناب ۲ شیفته شامل مدرسه ۶ کلاسه پسرانه شهید اقصمی با ۱۴۰ دانش آموز و مدرسه ۶ کلاسه دخترانه حضرت مریم(س) با ۱۶۰ دانش آموز، ۴۸ سال ساخت است که به محض تامین اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
هاشمی تصریح کرد: تا آخرین کلاس درس غیراستاندارد در استان برچیده نشده است، دست از تلاش برنمی‌داریم و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا این مدرسه‌ها هرچه زودتر برچیده شوند.
وی با اشاره به اینکه مدارس غیراستاندارد شامل مدرسه‌ها تخریبی و نیازمند مقام سازی است، یادآور شد: تعداد مدرسه‌های تخریبی هرمزگان درسال ۱۳۹۶ بیش از ۱۳۰ فضای َآموزشی بوده که باتوجه به مشارکت خیران مدرسه ساز و تخصیص اعتبارات دولتی تا مهرماه امسال تعداد این مدرسه‌ها به کمتر از ۵۰ مدرسه کاهش خواهد یافت.
پیش از این رییس شورای اسلامی روستای تالارمیناب به خبرنگار ایرنا گفته بود: تنها مدرسه ابتدایی این روستا تخریبی بوده و ۱۲ سال است که در اولویت نوسازی قرار دارد.
به گفته عیسی زارعی؛ این مدرسه باوجود همه پیگیری‌ها تا کنون همچنان جرو ۱۰ مدرسه در اولویت قرار دارد و اقدامی برای آن انجام نشده است.
روستای تالار در دهستان حکمی میناب و در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.
براساس اخبار منتشره در حال حاضر ۳۵۳ مدرسه غیراستاندارد و ناایمن در قالب ۲ هزار کلاس درس در استان هرمزگان وجود دارد که بنا شده که بخش قابل توجهی از این مدارس تا مهرماه امسال نوسازی و بهسازی شوند.
همچنین مهرالله رخشانی مهر، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اسفند ماه سال گذشته گفته بود: بیش از ۳۵۰ مدرسه در استان هرمزگان نیازمند تخریب و بازسازی بوده و این نوید را می‌دهیم که این مدارس تا پایان دولت جمع‌آوری و بازسازی می‌شوند.
میناب در فاصله ۹۶ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate