حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان : اداره کل نوسازی مدارس تمام تلاش خود را درجهت برطرف کردن کمبود فضاهای آموزشی در شرق استان با استفاده از ظرفیت‌های خیرین مدرسه ساز بکار خواهد گرفت.
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۴
شناسه : 2898
بازدید 123

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان مهندس باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با دکتر سید عبدالکریم هاشمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی دیدار وگفتگو کرد. در این دیدار هاشمی ضمن تقدیر از عملکرد نوسازی مدارس استان هرمزگان با تاکید اهمیت رسیدگی به وضعیت فضاهای آموزشی حوزه شرق […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان مهندس باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با دکتر سید عبدالکریم هاشمی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار هاشمی ضمن تقدیر از عملکرد نوسازی مدارس استان هرمزگان با تاکید اهمیت رسیدگی به وضعیت فضاهای آموزشی حوزه شرق ازآمادگی خود برای هرگونه همکاری با اداره کل نوسازی مدارس استان چه در حوزه ستادی و چه در استان اعلام کرد .

هاشمی درادامه با اشاره به اهمیت تکریم خیرین نیک اندیش مدرسه ساز افزود ؛ از آنجایی که بحث مدرسه سازی در اولویت بوده و شایسته است ازظرفیت نهادهای همچون بنیاد برکت و صنایعی که در استان فعالیت دارند(در بحث مسئولیتهای اجتماعی )و خیرین شرق استان برای استاندارد سازی فضاهای آموزشی و تامین تجهیزات بهره برد.

 

وی خاطرنشان کرد؛مدارس که ساخته می‌شود باید هم از لحاظ زیبای ومعماری وهم از نظر تجهیزات سرمایشی ورفاهی از استانداردهای قابل قبولی برخوردار باشند که دانش آموزان در آسایش محیطی به فراگیری علم بپردازند .

در ادامه نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شرق استان پیشنهاداتی را جهت توسعه فضاهای آموزشی شرق ورسیدن به استانداردهای مطلوب ارائه کرد که با استقبال اداره کل نوسازی همراه شد .

مهندس باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با ارائه برنامه های اداره کل نوسازی مدارس برای سال تحصیلی پیش رو ،گزارشی از عملکرد نوسازی مدارس در طی مدت مسولیت خود از کسب مقام برتر در حوزه مشارکتهای مردمی درکشور به عنوان یک دستاورد ارزشمند یاد کرد وافزود ؛ با توجه به درپیش بودن جشنواره خیرین مدرسه ساز اداره کل نوسازی مدارس تمام تلاش خود را درجهت برطرف کردن کمبود فضاهای آموزشی در شرق استان با استفاده از ظرفیت‌های خیرین مدرسه ساز بکار خواهد گرفت.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate