حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
مشارکت گروههای جهادی در ساخت فضاهای آموزشی وپرورشی و ورزشی نماد مردمی سازی آموزش وپرورش است
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
شناسه : 1350
بازدید 358

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، ظهر امروز در دیدار هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با گروه جهادی امام رضا(ع) بر مشارکت گروه های جهادی در ساخت فضاهای آموزشی وپرورشی که نماد مردمی سازی آموزش وپرورش است تاکید شد. هاشمی در این دیدار ضمن انجام هماهنگی های لازم جهت بهسازی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، ظهر امروز در دیدار هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با گروه جهادی امام رضا(ع) بر مشارکت گروه های جهادی در ساخت فضاهای آموزشی وپرورشی که نماد مردمی سازی آموزش وپرورش است تاکید شد.

هاشمی در این دیدار ضمن انجام هماهنگی های لازم جهت بهسازی ۳۰ مدرسه در استان توسط گروه جهادی امام رضا(ع) اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ مشارکت از طریق گروههای جهادی مورد ‌تاکید ویژه سازمان نوسازی مدارس است.

وی با بیان اینکه مشارکت از طریق گروههای جهادی در سازمان نوسازی بسیار قوت گرفته است، ابراز کرد: توسعه فرهنگ مشارکت از طریق اقشار مردم بسیار موثر بوده و گروههای جهادی در مناطق مختلف استان می توانند کمک به توسعه مشارکت در جامعه نمایند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه بسط ‌‌و‌توسعه گروههای جهادی در استان از اهداف ماست، خاطرنشان ساخت: نوسازی مدارس هرمزگان دنبال همکاری بیشتری با گروههای جهادی بوده ودر حال حاضر به دنبال سازماندهی ظرفیتها هستیم.

هاشمی تاکید کرد: از گروههای جهادی که در حوزه مدرسه سازی فعالیت کرده به صورت ویژه حمایت می‌کنیم، احداث ، تعمیرات و بهسازی مدارس توسط گروههای جهادی از اولویتهای ماست.

این مسوول همچنین اظهار کرد: هم افزایی با گروههای جهادی‌ و توسعه فرهنگ مشارکت در مناطق و محلات محروم از مهمترین اهداف نوسازی مدارس می‌باشد. زارع نماینده گروه جهادی امام رضا(ع) در استان نیز در این دیدار گفت: قدرشناسی ،حفاظت و نگهبانی از فضای آموزشی ، تربیتی و ورزشی لازم و ضروری است.

به گفته وی، توجه به مطالبه گری در استان بسیار ضروری است .

دریایی دیگر نماینده گروه جهادی امام رضا(ع) در استان نیزبا بیان اینکه بحث اصلی ما حمایت از دانش اموزان بی بضاعت است، اظهار کرد: تامین کتب اموزشی و، تجهیزات کمک اموزشی و برگزاری دورههای مختلف برای داتنش آموزان از دیگر فعالیت های گروه جهادی می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate