حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان: حضور خیرین در توسعه فضاهای آموزشی تاثیرگذار است 
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
شناسه : 1504
بازدید 209

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان گفت :  آموزش و پرورش بخش بسیار مهمی از جامعه است. احسان کامرانی افزود:  توسعه پایدار بدون‌درنظر گرفتن آموزش و پرورش و دانش آموزان و دانشجویان بی معنی است. به […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان گفت :  آموزش و پرورش بخش بسیار مهمی از جامعه است.

احسان کامرانی افزود:  توسعه پایدار بدون‌درنظر گرفتن آموزش و پرورش و دانش آموزان و دانشجویان بی معنی است.

به گفته وی،  استان هرمزگان به تنهایی خود یک کشور را تشکیل می‌دهد چرا که این استان از ۷۵ کشور دنیا از نظر وسعت و ۸۰ کشور دنیا از نظر منابع بزرگتر است.

کامرانی خاطر نشان کرد :  دریا ،منابع، انرژی و طبیعی و صنایع در استان هرمزگان باعث شده است که تمام استعدادها در این استان وجود داشته باشد.

به گفته وی، نیروی انسانی در آموزش و پرورش و دانشگاه های استان ساخته می شود، این مکان ها جایی است که انسان ها را می سازند .

کامرانی همچنین خاطرنشان کرد : باید به آموزش و پرورش نگاه ویژه شود تا از این طریق سرمایه های انسانی آموزش یابد.

وی اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند در زمینه توسعه فضاهای آموزشی اقدام نماید و حضور مردم به ویژه خیرین در این امر بسیار موثر و تاثیرگذار است .

این مسوول گفت: در گذشته خیرین بیشتر در ساخت مساجد اقدام میکردند اما اکنون در زمینه مدرسه سازی نیز فعالیت داشته و به این مهم نیز اهتمام دارند.

وی در پایان گفت :حضور خیرین در ساخت دانشگاه نیز بسیار موثر و تاثیر گذار خواهد بود.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate