حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئيس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی کشور؛معلم عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی و عامل جامعه سازی‌ خودسازی و تمدن سازی است
۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
شناسه : 2069
بازدید 193

به گزارش اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش کیش با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر و رئيس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت، رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مديرعامل سازمان‌ منطقه آزاد کیش، عابدی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش‌وپرورش، […]

پ
پ

به گزارش اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش کیش با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر و رئيس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت، رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مديرعامل سازمان‌ منطقه آزاد کیش، عابدی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش‌وپرورش، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان و اعضای شورا برگزار شد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه‌ مشارکتهای مردمی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و برنامه‌ریزی کیفیت مدارس در منطقه آزاد را به بالاترین سطح ارتقا دهیم و با حسن همکاری و رویکرد فرهنگی و تعامل بین منطقه آزاد، استان هرمزگان و وزارتخانه متبوع فضا و امکانات بهتری در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و معیشتی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه معلم، عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی که عامل جامعه سازی‌، خودسازی و تمدن سازی است افزود :باید با همفکری و هم‌اندیشی نگاه بارزتری به فرهنگیان داشته باشیم که در این راستا دولت و وزارتخانه اهتمام جدی دارند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایطی در شان معلم را برای فرهنگیان فراهم نمایند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز از نگاه ویژه سازمان به مقوله آموزش‌وپرورش خبر داد و اظهار داشت: با کمال جدیت همکاری لازم را در زمینه های مختلف اعم از تعمیر و تجهیز مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز کرده ایم و با جدیت ادامه خواهیم داد.

به گفته وی، اولویت دادن به حوزه آموزش‌وپرورش از مهم‌ترین اهداف می باشد.

باوقار نیز در این نشست  ضمن ارائه گزارشی در خصوص احداث ، تجهیز ، بازسازی فضاهای آموزشی اظهار کرد:وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4/8 مترمربع می باشد، اظهار داشت: با جدیت به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی در استان می باشیم.

وی همچنین افزود: در سند تحول بنیادین در زیرنظام فضا سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز 8/3 مترمربع تعریف شده است که امروز در کشور متوسط این رقم 5/2 مترمربع می باشد .

محمد قویدل نیز از نگاه ویژه استاندار هرمزگان به مقوله آموزش‌وپرورش در زمینه های مختلف قدردانی کرده  و از تخصیص ۹۰ درصدی بودجه به آموزش‌وپرورش طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی در سال گذشته خبر داد.

گفتنی است؛ بررسی وضعیت فضاهای آموزشی، تأمین نیروی انسانی، تأمین مسکن فرهنگیان و صدور مجوز مدارس هیئت‌امنایی از دستور کارهای جلسه مذکور بود.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate