حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
همزمان با سراسر کشور و با دستور رییس جمهوری انجام شد ‌؛ بهره برداری از ۷۲ فضای آموزشی در سراسر استان با اعتبار 342 میلیارد تومان
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
شناسه : 1545
بازدید 227

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان امروز با حضور آیت الله رییسی رییس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی تعداد 1100 فضای آموزشی در سراسر کشور و همزمان 72 فضای آموزشی دراستان هرمزگان به بهره برداری رسید. هاشمی در این آیین با اشاره به لزوم تکمیل پروژههای نیمه تمام در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان امروز با حضور آیت الله رییسی رییس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی تعداد 1100 فضای آموزشی در سراسر کشور و همزمان 72 فضای آموزشی دراستان هرمزگان به بهره برداری رسید.

هاشمی در این آیین با اشاره به لزوم تکمیل پروژههای نیمه تمام در استان اظهار کرد: نوسازی مدارس هرمزگان در تکمیل پروژه های نیمه تمام در سراسر استان اهتمام دارد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر سالجاری 72 فضای آموزشی در استان به بهره برداری می رسد ، افزود: تعداد 52 پروژه از این تعداد توسط خیرین نیک اندیش احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ادامه داد: امروز از طریق ارتباط تصویری با سراسر کشور و با حضور آیت‌الله رئیسی و دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، به صورت همزمان ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی با ۵ هزار و ۱۶۴ کلاس درس در ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

این گزارش می افراید: از این هزار و ۱۰۰ طرح آموزشی، ۵۸۲ پروژه از محل منابع دولتی و ۵۱۸ پروژه هم از محل منابع مشارکتی ساخته شده است.

گفتنی است؛ ۷۲پروژه آموزشی درقالب ۲۴۷کلاس درس با زیر بنای۲۶ هزار و۹۳۴مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۴۲میلیارد تومان در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سراسر هرمزگان به بهره برداری می رسد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate