حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان به مناسبت هفته بسیج
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
شناسه : 1285
بازدید 691

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی بمناسبت هفته بسیج طی پیامی فرا رسیدن این هفته را تبریک گفت، متن پیام وی به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم پایه گذاری بسیج از سوی معمار کبیر انقلاب ابتکاری ماندگار است که امروز به شجره […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی بمناسبت هفته بسیج طی پیامی فرا رسیدن این هفته را تبریک گفت، متن پیام وی به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
پایه گذاری بسیج از سوی معمار کبیر انقلاب ابتکاری ماندگار است که امروز به شجره ای طیبه و درختی تناور و پرثمر تبدیل گشته و در سایه‌ی آن، ملت های مظلوم و مستضعف جهان، مقاومت، ایستادگی و پیروزی را تجربه کرده اند.
تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی یقینا‌ از برکات اسلام و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ارزانی شد.
هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روحیه بسیجی در آحاد ملت مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.
رشد و پیشرفت هر مجموعه هدفمند، منظم و رو به توسعه در گرو هماهنگي و هم گرايي ميان اعضا و اجزای آن تحقق می یابد و قطعا این امر با تزریق روحیه و تفکر بسیجی نمود بیشتری خواهد داشت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بسیجی جبهه مقاومت، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به بزرگ پرچم‌دار دفاع مقدس امام خامنه‌ای عزیز، خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار ، اقشار و نهادهای مختلف تبریک گفته و دوام توفیقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.، انشاالله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.
و من الله التوفیق
مهدی باوقار زعیمی
فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate