حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
شناسه : 581
بازدید 327

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی طی پیامی ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روزملی اکرام و تکریم خیرین را تبریک گفت، متن پیام وی به شرح زیر است: وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا. و نیکی‌هاى ماندگار از نظر پاداش نزد پروردگارت بهتر […]

پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی طی پیامی ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روزملی اکرام و تکریم خیرین را تبریک گفت، متن پیام وی به شرح زیر است:

وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا.
و نیکی‌هاى ماندگار از نظر پاداش نزد پروردگارت بهتر و از نظر امید [نیز] بهتر است. سوره مبارکه کهف – آیه شریفه 46
نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در تقویم تاریخ کشور عزیزمان به نام روز «اکرام و تکریم خیرین» نام‌گذاری شده که بهانه ای جهت تکریم و قدردانی از این عزیزان شده است.
خیرین مدرسه ساز موجب برکت نظام تعلیم و تربیت بوده و برماست که پاسخگو وقدرشناس زحمات وسخاوت بی‌مثال عزیزان باشیم که صمیمانه و خالصانه‌ترین مراتب ارادت و تشکر خود را به حضور خیرین مدرسه ساز ابراز داشته و از خداوند متعال عزت و سربلندی کشور عزیزمان را به یمن وجود این بزرگواران آرزو می‌نماییم.
خدای متعال را سپاس می گوییم که به برکت نقش‌آفرینی خیرین محترم مدرسه ساز، نظام تعلیم و تربیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و سهم زیادی از مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان عزیز مرتفع شده است.
اینجانب وظیفه خویش دانسته که مراتب قدردانی خود را از خیران نیکوکاری که همواره یاری رسان ما در حل مشکلات و پشت سرنهادن موانع، کمبودها و معضلات فضاهای آموزشی بودند ابراز کنم.
امیدواریم به لطف خدای سبحان پرچم مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی برای دانش آموزان عزیز بدستان شما خیرین گرانقدر همواره استوار باشد .

سید فخرالدین هاشمی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate