حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در پی هتک حرمت قرآن کریم
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
شناسه : 2015
بازدید 149

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان بی حرمتی به قرآن کریم را محکوم کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی فرمانده پایگاه بسیج و سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان طی پیامی بی حرمتی به كلام الله مجید را محکوم کرد، متن پیام وی […]

پ
پ

فرمانده پایگاه بسیج اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان بی حرمتی به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی فرمانده پایگاه بسیج و سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان طی پیامی بی حرمتی به كلام الله مجید را محکوم کرد، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم.
«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»
بی‌تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‌ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود. (سوره حجر، آیه ۹)
درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام ، طبق آمارهایشان،یکی از پرفروش ترين نسخه مكتوب كشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان، با آتش بغض كينه، به حقیقت الهی، وحشيانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. یقیناً اين جسارت بزرگ حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه درسال‌های اخير و درسايه حمايت‌های صهيونيسم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مكتب مقدس اسلامی ناب محمدی (ص)، پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند.
این اقدام سخیف که با حمایت سردمداران صهیونیسم بین‌الملل به وقوع پیوست نه تنها نتوانست خدشه ای به بزرگی و جلال این کتاب آسمانی و مسلمانان جهان وارد کند بلکه چهره رذیلانه و ذلیل گردانداندن این نمایش بی بنیان را به رخ کشید.
اینجانب مراتب نفرت و انزجار را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم نموده ومطالبه به حق ما از تمام نهادهای بین المللی این است که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد کرده و از تکرار آن جلو گیری نمایند و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

مهدی باوقار زعیمی
فرمانده پایگاه بسیج نوسازی مدارس استان هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate