حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام قدردانی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان از ابرازهمدردی در مراسم وداع با مرحوم آراسته
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
شناسه : 626
بازدید 252

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خداوند کلمه وکتاب بار دیگر یکی از بندگان صالح و روشن نهادش را به ملکوت خودکشاند و در سوگ برادری متدین، یاری صدیق و باوفا، همکاری دلسوز و مهندسی عالم و توانمند مهندس عبدالمجید آراسته معاونت اجرایی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان نشستیم. انسانی شریف […]

پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خداوند کلمه وکتاب بار دیگر یکی از بندگان صالح و روشن نهادش را به ملکوت خودکشاند و در سوگ برادری متدین، یاری صدیق و باوفا، همکاری دلسوز و مهندسی عالم و توانمند مهندس عبدالمجید آراسته معاونت اجرایی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان نشستیم. انسانی شریف و مهربان و متواضع که در راستای بهبود فضاهای آموزشی استان و تحقق اهداف این اداره کل شبانه روزی تلاش نمود و هیچگاه ناملایمات و نامهربانی ها ایشان را از مسیر علی الله منحرف نکرد.
ارتحال این مرد بزرگ و عامل به تقوی، عمل صالح و تلاشگر، جامعه تعلیم وتربیت و همه مردم قدرشناس را به سوگ نشاند.
اینجانب ضمن ابراز تاثر از فقدان چنین شخصیت ارزشمندی و عرض تسلیت مجدد به خانواده معظم ایشان، از همه سروران گرامی که با حضور در مراسم تشییع و تدفین، وداع باشکوهی با برادر نجیب خود داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم. همچنین از کلیه عزیزانی که طی روزهای اخیر با ارسال پیامهای محبت آمیز خویش تسلی بخش دل دردمند بازماندگان بودند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

سید فخرالدین هاشمی
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate