حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 403 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان بمناسبت روز معمار
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
شناسه : 2850
بازدید 149

‎به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی پیامی روز معمار را تبریک‌گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد: ‎به نام معمار هستی معماری ایران زبان گویای تمدن و فرهنگ این سرزمین است. معماران ایران از دیرباز با خردورزی و هنر خود باعث تعالی ارزش‌های مهندسی بوده‌اند. روز […]

پ
پ

‎به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی پیامی روز معمار را تبریک‌گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:

‎به نام معمار هستی
معماری ایران زبان گویای تمدن و فرهنگ این سرزمین است. معماران ایران از دیرباز با خردورزی و هنر خود باعث تعالی ارزش‌های مهندسی بوده‌اند.
روز معمار ، روز زرین نکوداشت مردمی ترین هنر این سرزمین کهن است مردمی که هزاران سال در اقلیم های گوناگون این دیار ، هنر را به شگرف ترین گونه ممکن با تمدن و فرهنگ آمیخته اند .
‎اینجانب این روز را به همه مهندسین معمار اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان تبریک گفته، امید است با مشارکت بهینه با همراهی سایر همکاران حوزه اقداماتی درخور توجه و مفید را در راستای اعتلای این هنر مردمی و بومی ایران برداریم.
مهدی باوقار زعیمی
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate