حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
شناسه : 1768
بازدید 133

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد: ۲۷ اردیبهشت به نام« روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است. روزی برای گرامیداشت دانشی که حتی از آن […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت، متن پیام وی بشرح زیر می باشد:

۲۷ اردیبهشت به نام« روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است. روزی برای گرامیداشت دانشی که حتی از آن به عنوان هنر هشتم یاد می‌کنند تا اهمیت روابط عمومی را در جهان امروز بیشتر نشان دهند.

این تعریف، نشانگر اهمیت و جایگاه حساس، مهم و بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان یک واحد پژوهشگر و با نفوذ در جامعه هدف است که روی تصمیم‌گیری‌های کلی سازمانی و نهادی تاثیر می‌گذارد. . به عبارت دیگر روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیر، کارکنان و مخاطبین هستند که رویکردی مبتنی بر روشن‌گری افکار، مردم مداری و احترام به حقوق افراد دارند.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

 

مهدی باوقار زعیمی

سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate