حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
آغاز عملیات اجرایی هنرستان فاطمه الزهرا(س) در شهرستان بندرخمیر
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
شناسه : 2728
بازدید 115

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ،امروز طی آیینی با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مرادی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس و جمعی از مسوولین محلی عملیات اجرایی هنرستان فاطمه الزهرا(س) در شهرستان بندرخمیر آغاز شد. باوقار در این آیین […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ،امروز طی آیینی با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مرادی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس و جمعی از مسوولین محلی عملیات اجرایی هنرستان فاطمه الزهرا(س) در شهرستان بندرخمیر آغاز شد.
باوقار در این آیین اظهارداشت: هنرستان فاطمه الزهرا(س) در قالب 9 کلاس درس با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی هرمزگان و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث می شود.
به گفته وی، این فضای آموزشی با زیربنایی بالغ بر 2500 مترمربع در شهرستان بندرخمیر احداث می شود که فاز نخست شامل 1500 مترمربع فضای آموزشی می باشد.
گفتنی است؛ با بهره برداری از این فضای آموزشی 225 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می شوند.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate