حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
احمد مرادی نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:صنایع در ساخت، استاندارد سازی  و تجهیز مدارس ورود کنند
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
شناسه : 1494
بازدید 337

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، احمد مرادی نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان با اشاره به اینکه خداوند دو موضوع و امانت در نزد انسان قرار داده است که یکی فرزند و دیگری مال است ، اظهار داشت: خیرین […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، احمد مرادی نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان با اشاره به اینکه خداوند دو موضوع و امانت در نزد انسان قرار داده است که یکی فرزند و دیگری مال است ، اظهار داشت: خیرین دل و فکر بسیار بزرگی دارند که بخش اعظمی از مال خود که امانت خداوند نزد آنها است را به دانش آموزان هدیه می دهند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرده است که اگر خیرین ۵۰ درصد از پروژه را انجام داده‌اند باید دولت به سرعت مابقی کار را به سرانجام برساند و در کنار خیرین حضور پیدا کند.

وی بیان کرد: ظرفیت استان هرمزگان بیش از این است و بسیاری از خیرین که در استان وجود داشته گمنام هستند.

مرادی ابراز داشت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید از هرگونه حاشیه دور باشد چرا که حرکت آنها را کند و مختل می‌کند و به آموزش و تعلیم و تربیت آسیب وارد می‌کند .

مرادی خاطرنشان کرد: باید از داشته‌های خود حراست و قدردانی کنیم و امسال افرادی مانند مرحوم خطیبی زاده که کارهای بزرگ برای استان هرمزگان انجام داده است باید قدردانشان باشیم .

وی بیان کرد: تمام خیرین عمر و وقت و علاقه دنیایی خود را کنار گذاشتند و این خدمات بزرگ را به همنوعان خود انجام دادند که قابل ستایش هستند و کار بزرگی است .

وی خاطرنشان ساخت: صنایع بزرگی در استان هرمزگان وجود داشته که جا دارد به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه ساخت مدارس استان، استاندارد سازی و ایمن سازی و تجهیز مدارس ورود کنند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate