حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 385 تعداد نوشته های امروز : 0×
استاندار هرمزگان: بهره برداری از هنرستان تخصصی انرژی هسته ای در مهرماه جاری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
شناسه : 2860
بازدید 69

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی دوستی اظهار داشت: هنرستان تخصصی انرژی هسته ای درمهرماه سالجاری در این استان به بهره برداری می رسد. وی با اشاره به مذاکرات با سازمان انرژی اتمی افزود: این پروژه هم اکنون بخوبی عملیات اجرایی آن در انجام بوده و امید […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی دوستی اظهار داشت: هنرستان تخصصی انرژی هسته ای درمهرماه سالجاری در این استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مذاکرات با سازمان انرژی اتمی افزود: این پروژه هم اکنون بخوبی عملیات اجرایی آن در انجام بوده و امید است تا شهریورماه این فضای آموزشی در اختیار سازمان انرژی اتمی قرار گیرد تا کار تجهیز آن بسرعت انجام شود.

استاندار هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: نخبگان زیادی درهنرستان تخصصی انرژی هسته ای در استان هرمزگان تحصیل خواهند کردو بخشی از نیروی کار که برای تاسیسات هسته ای در استان نیاز است تامین خواهد شد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate