حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
استاندار هرمزگان در آیین بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه نور: حضور خیرین در پروژه‌های آموزشی نشان‌دهنده درک بالای آنها از واقعیت کشور است
۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
شناسه : 1011
بازدید 265

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: کشور به نسلی هوشمند نیاز دارد و باید تلاش کنیم نسل بعدی ما باسواد پرورش یابد تا کشور را آباد کند. مهدی دوستی افزود: باید تلاش نماییم مشکلات کشور را برطرف نموده و پروژه‌های مورد نیاز اجرا نماییم که در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: کشور به نسلی هوشمند نیاز دارد و باید تلاش کنیم نسل بعدی ما باسواد پرورش یابد تا کشور را آباد کند.

مهدی دوستی افزود: باید تلاش نماییم مشکلات کشور را برطرف نموده و پروژه‌های مورد نیاز اجرا نماییم که در این زمینه نیاز است مردم و خیرین در کنار دولت قرار گیرند تا بتوانیم کشور را آباد کنیم.

دوستی ادامه داد: حضور خیرین در پروژه‌های بخش آموزشی، نشان‌دهنده فهم و درک بالای آنها از واقعیت کشور است چرا که اگر دانش‌آموزان، آموزش‌های لازم را ببینند کشور ما از پیشرفت خوبی برخوردار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز و توجه ما باید بر باسوادی دختران این کشور بیشتر باشد چرا که اگر مادران این سرزمین باسواد باشند هیچ فرزند بی‌سوادی وجود نخواهد داشت.

استاندار هرمزگان ادامه داد: باید تلاش شود اعتماد به نفس فرزندانمان را بالا ببریم و این کار باید در عمل انجام شود تا کشور به جایگاه واقعی خود برسد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: ویژه خبری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate