حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
اطلاعیه مهم و فوری :املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی­ ساز نباشد اساساً نمی ­تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 1609
بازدید 277

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور؛دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ایی اخبار و گمانه زنی های منتشر شده در برخی سایت ها و فضای مجازی با موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی املاک […]

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور؛دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ایی اخبار و گمانه زنی های منتشر شده در برخی سایت ها و فضای مجازی با موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی املاک را تکذیب کرد.

دبیرخانه اجرایی مولد سازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: “به اطلاع خیرین ، مدیران ، معلمان ، دانش آموزان و والدین عزیز می رسانیم که برخی سایت ها و شبکه های مجازی موضوع قرار گرفتن مدارس خیرین در لیست مولدسازی املاک را مطرح می کنند، که این موضوع را قویا رد می کنیم.

از آنجایی که سازمان نوسازی مدارس کشور در دوره مدیریت جدید همواره احترام به اصول اخلاقی و شفافیت در اخبار و اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است همچنین در این مسیر برای خیرین به عنوان بازوان مستحکم و قابل اعتماد در جهاد مدرسه سازی احترام ویژه ای قائل است به اطلاع می رساند : هیچ ملک خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است. املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی­ ساز نباشد اساساً نمی­تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است وزارت آموزش و پرورش تعداد 520 ملک مازاد خود را جهت مولد سازی و تعداد 1446 پروژه که غالبا نیمه تمام خیری می باشند را جهت تکمیل در ازای مولد سازی املاک ارائه شده معرفی نموده است و دبیرخانه سازمان خصوصی سازی وزارت اقتصاد نیز در راستای شفافیت، املاک مازاد و املاک نیاز به تکمیل را در اتاق شیشه ای مولدسازی املاک مازاد قرار داده است. شاید کنار هم قرار گرفتن دولیست باعث این ابهام شده است که با پیگیری های انجام شده و همراهی دبیرخانه مستقر در وزارت اقتصاد دو فایل از هم مجزا شده اند.

اولویت این وزارت خانه تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه خیرین عزیز می باشد.ضمن قدردانی از اهتمام و دغدغه خیرین عزیز، مراتب جهت رفع ابهام احتمالی در بارگذاری سایت وزارت اقتصاد که باعث تشویش اذهان برخی مخاطبین به خصوص خیرین گرانقدر شده است، اعلام می گردد.

با مراجعه به ادارات کل نوسازی مدارس در سطح کشور آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام جامعه بزرگ نظام تعلیم و تربیت و نیز خیرین عزیز را دارند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate