حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 385 تعداد نوشته های امروز : 0×
بازدید از پروژههای بنیاد برکت در شهرستان بشاگرد
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
شناسه : 1942
بازدید 162

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان با همراهی مهجوری معاون عمرانی و طرح های زیربنایی برکت کشور از پروژه های بنیاد برکت واقع در شهرستان بشاگرد بازدید کرد. معاون عمرانی و طرح های زیربنایی برکت کشور ضمن بازدید از پروژه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان هرمزگان با همراهی مهجوری معاون عمرانی و طرح های زیربنایی برکت کشور از پروژه های بنیاد برکت واقع در شهرستان بشاگرد بازدید کرد.

معاون عمرانی و طرح های زیربنایی برکت کشور ضمن بازدید از پروژه دو‌کلاسه درشهر بشاگرد اظهار کرد: مناطق محروم کشور با توجه به مشکلات و کمبودهایی که از آن رنج می‌برند، در اولویت برای ساخت مدرسه قرار دارند.

به گفته مهجوری ، ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات این بنیاد است.

وی همچنین ابراز داشت:  بنیاد برکت با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر ارتقاء عدالت آموزشی، برقراری عدالت اجتماعی و فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای همه دانش‌آموزان، اقدام به راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم و روستایی سراسر کشور کرده است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate