حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور استاندار هرمزگان؛ کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک ‌پیامبراعظم (ص) به زمین زده شد
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
شناسه : 1569
بازدید 377

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه ‌تجهیز مدارس استان هرمزگان، صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مرودی فرماندار بندرعباس، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، معروفخانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان ‌وجمعی از مسوولین کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه فولادهرمزگان در شهرک پیامبراعظم( ص) شهرستان بندرعباس به زمین زده شد. استاندار هرمزگان در این آیین […]

پ
پ

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه ‌تجهیز مدارس استان هرمزگان، صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مرودی فرماندار بندرعباس، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، معروفخانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان ‌وجمعی از مسوولین کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه فولادهرمزگان در شهرک پیامبراعظم( ص) شهرستان بندرعباس به زمین زده شد.

استاندار هرمزگان در این آیین اظهار کرد: شهرک پیامبراعظم از نظر جمعیتی دومین شهر استان محسوب می شود و برای این شهرک یک کارگروه مشخص ایجاد کردیم.

دوستی با بیان اینکه اگر بدنبال توسعه پایدار هستیم راه آن آموزش است، افزود: بایستی انسانهای توسعه ایی پرورش دهیم و بدنبال پرورش انسانهای مهارتی در استان باشیم.

به گفته وی، آموزش در استان اصلی ترین محور است و بایستی برای تحول آن چاره ای اندیشید.

هاشمی در حاشیه این آیین اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک‌پیامبراعظم (ص)با مشارکت شرکت فولاد هرمزگان به عنوان خیر و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان  با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان احداث می شود.

به گفته وی، این مدرسه با زیربنایی بالغ بر2 هزار و 357 متر مربع و درقالب 12کلاس درس در شهرک پیامبراعظم احداث می گردد.

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، نیز در این آیین‌عنوان‌کرد: احداث این مدرسه با پیگیری‌های جدی استاندار هرمزگان انجام شد و این پیگیری‌ها  موجب شد که بتوانیم در هیات مدیره مصوبه احداث این مجموعه آموزشی را بگیریم.

وی عنوان‌کرد: آموزش و توسعه زیرساخت‌های آموزشی جزو اولویت‌های استان هرمزگان است و اگر ما بتوانیم در حوزه آموزش و توسعه نیروی انسانی گام برداریم قطعا در همه عرصه‌ها موفقیت‌هایی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، تاکید‌کرد: پیگیری‌های استاندار هرمزگان، مجموعه فولاد هرمزگان  در بحث هنرستان تاسیس هنرستان‌های جوار صنعتی پیشگام شد و هنرستان فنی فولاد را احداث کردیم و امروز نیز دومین پروژه آموزشی را در شهرک پیامبراعظم آغاز کردیم.

 

 

 

 

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate