حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان انجام شد؛بهره برداری از دبستان دکتر مریم میرزاخانی در شهرستان بندرخمیر
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
شناسه : 2724
بازدید 94

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مرادی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس و جمعی از مسوولین محلی مدرسه دکتر مریم میرزاخانی در شهرستان بندرخمیر به بهره برداری رسید. باوقار در این مراسم اظهار کرد: این مدرسه با […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مرادی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس و جمعی از مسوولین محلی مدرسه دکتر مریم میرزاخانی در شهرستان بندرخمیر به بهره برداری رسید.
باوقار در این مراسم اظهار کرد: این مدرسه با زیربنایی بالغ بر 554 مترمربع توسط اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و با مشارکت خیر با اعتباری بالغ بر80میلیارد ریال احداث شده است.
به گفته وی ، این مدرسه در قالب 6 کلاس درس بوده که با بهره برداری از این مدرسه 150دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان بندرخمیر برخوردار شدند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate