حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس هرمزگان انجام شد؛برگزاری آیین روز درختکاری در مدرسه سلام
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
شناسه : 2696
بازدید 111

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری و در راستای ترویج فرهنگ درختکاری  و حفاظت از جنگل ها و مزارع طبیعی آیین روز درختکاری با حضور مدیر کل و معاونین این اداره کل در هنرستان دخترانه سلام در بندرعباس برگزار شد. در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری و در راستای ترویج فرهنگ درختکاری  و حفاظت از جنگل ها و مزارع طبیعی آیین روز درختکاری با حضور مدیر کل و معاونین این اداره کل در هنرستان دخترانه سلام در بندرعباس برگزار شد.

در این آیین باوقار با همراهی معاونین تعداد ۳٠ اصله نهال  در محوطه این فضای آموزشی غرس کردند.

گفتنی است؛ همچنین طی تفاهم نامه ای که اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای طرح شهید عجمیان ( بهسازی و شاداب سازی مدارس ) و اهدای 50 هزار اصله نهال درخت جهت کاشت در مدارس سطح استان هرمزگان داشته ، این تعداد نهال در مدارس جدید الاتاسیس در استان کاشته شده است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate